Geen categorie

Customer service medewerker

Er is steeds meer vraag naar de customer service medewerker. Dit is omdat er steeds meer dingen via internet besteld worden. Het gaat zowel om producten als om diensten. Omdat mensen niet meer direct met personeel in winkels te maken hebben, leunen ze veel meer op de customer service medewerker. De customer service medewerker krijgt te maken met alle vragen en problemen waar klanten tegenaan lopen. Je kunt als customer service medewerker aan de slag in allerlei sectoren en bedrijven. Er zijn weinig organisaties die geen customer service medewerker of afdeling hebben.

Opleiding volgen

Door de opleiding tot customer service medewerker te volgen vergroot je je kansen om aangenomen te worden voor deze functie. Bij Fabius kun je deze opleiding volgen door één dag per week maar een les te volgen. Daarnaast maak je huiswerk. De opleiding customer service medewerker duurt 40 weken in totaal. De eerste dertig weken word je opgeleid tot administratief medewerker. Dit deel sluit je af met een examen. Als je dit examen haalt, krijg je hiervoor een diploma en kun je door met de opleiding customer service medewerker. Die sluit je nog tien weken later af, ook met een examen.

Twee diploma’s

Door dat examen te halen, haal je de opleiding customer service medewerker en krijg je een tweede diploma. Je staat er dus niet alleen beter voor ten opzichte van andere kandidaten voor de baan zonder opleiding, maar je hebt ook nog eens twee diploma’s aan het eind van de opleiding. Je volgt per week één les van drie uur in de ochtend of in de avond. Kijk voor alle startdata en locaties op deze pagina.

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *